یکی از مهمترین عوامل و پارامترهای توسعه یافتگی جوامع استفاده از مستندات برای خواسته ها و نیازمندیهای انسانها از سیستم های اداری می باشد . در این راستا نیازمند شیوه های استاندارد برای نامه نگاری و پرهیز از اشتباهات رایج در نوشتن نامه های اداری و رسمی می باشد. معاونت غذا و دارو دانشگاه شهید بهشتی اقدام به جمع آوری نکات و موارد و اشتباهات رایج در نامه نگاری نموده است . 

در زیر این فایل مفید برای استفاده شما آورده شده است.

نکته هایی در آیین نگارش نامه های اداری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *